Over Matt Haynes
Matt heeft meer dan 15 jaar ervaring in de iGaming-industrie, als contentschrijver, marketeer en nu bedrijfsstrateeg (voorheen drie jaar als sportjournalist – NCTJ). Dit was aanvankelijk bij een SEO-bureau waar hij nieuws verzorgde voor Coral.co.uk en voor andere grote merken zoals Betway, Intertops, Bookies.com en nog veel meer. Daarnaast heeft hij honderden outreach-artikelen voor deze klanten over verschillende onderwerpen geschreven.
Hierna ging hij aan de slag als hoofd copywriting voor BetVictor (in Gibraltar), en leverde elke denkbare kopie van slotbeschrijvingen, statische paginabeschrijvingen, e-mailmarketing, advertentiekopie, sociale media-kopie, interne communicatie en blogkopie. Daarnaast was ik ook verantwoordelijk voor televisiereclamecampagnes, het samenstellen van videoscripts voor promoties en hielp ik ook bij de postproductie.
Matt heeft een zeer uitgebreide kennis over hoe grote online gokbedrijven werken en wat ze verwachten. De afgelopen drie jaar heeft hij met succes als schrijver in de iGaming voor meer dan 30 miljoen woorden aan inhoud geschreven voor honderden behouden klantensites. Dit omvat elk soort niche, van online slots, tafelspellen, bingo, poker, live casino, sport en loterij.
Zijn uitgebreide netwerk van contacten die hij heeft opgebouwd over de afgelopen jaren weet hij vaak van nieuws en veranderingen bij grote bedrijven zoals software ontwikkelaars nog voordat het in het nieuws bekend gemaakt wordt. Wij zijn erg enthousiast dat hij team TopCasinoBonus is komen versterken zodat wij jullie kunnen blijven voorzien van goede reviews en top artikelen.